سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وکیل شرکت | وکیل تجاری

نظر

در این مقاله قصد بررسی به نحوه کار در دیوان عدالت اداری برای شما بگوییم که از دید چندین سایت که با ذکر منبع آورده شده است گردآوری شده است .

خطای مقام اداری یکی از علل رسیدگی قضایی تحت عنوان «غیرقانونی» و همچنین در دایره مفهوم «افراد ویروس» است. در تشخیص موضوع انطباق با مبانی قانونی اشتباه شده است. بر اساس قوانین انگلستان، دادگاه ها بیشتر درگیر نظارت بر پرونده ها هستند، زیرا معتقدند دادگاه غالباً دارای تخصص برای شناسایی است و وضعیت موضوع را تعیین نمی کند و فقط خطای قضایی است. اما در رویکرد جدید، اگر «پاسخ عینی درست» وجود داشته باشد و «خطای آشکار واقعیت» صورت گیرد، خواه خطای صلاحیتی یا غیر صلاحیتی باشد، قابل بررسی است.

ادامه مطلب...

نظر

 هزینه مشاوره حقوقی تلفنی یکی از خدمات تیم حقوقی ما می باشد که شما براحتی با کمک یک وکیل می توانید تا چندین ساعت مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید.  هزینه مشاوره حقوقی تلفنی بسیار پایین است که در ادامه به صورت کامل به آن می پردازیم.

ادامه مطلب...

نظر

در زندگی همه ما، مشکلات و مسائلی حقوقی پیش می آید که ما به دلیل محدود بودن دانش و تجربیاتمان در مسائل حقوقی به همفکری با دیگران نیاز پیدا می‌کنیم. هیچ یک از ما از این مسئله مصون نیستیم، حتی با ثبات‌ترین افراد. چرا که علم حقوق تعریف کننده روابط افراد با یکدیگر است و به هر میزان که شخصی محتاط هم باشد، ممکن است با طرف مقابلش با مشکلات حقوقی مواجه شود.

در گروه وکلای آریا دادیار، بر خلاف بسیاری از دفاتر حقوقی، مشاوره حضوری توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می شود. در هر موضوعی مشاوره به صورت تخصصی به صورت حضوری و  توسط وکیلی انجام می شود که در آن زمینه تجربه و مهارت بیشتری دارد. وظیفه وکیل به عنوان شخصی که داری مهارتهای علمی حقوقی است، یاری رساندن و ارائه  راه حل به مراجعه کننده دربار‌‌‌ه مشکلات حقوقیست.

در مشاوره حقوقی بر خلاف مشاوره روان شناسی که بیشتر به صورت هم فکری انجام می شود، مشاوره حالت جهت دهنده دارد.

در مشاوره حقوقی حضوری،  وکیل با تبیین پیامد‌های احتمالی، رفتار یا عمل خاصی را بیش از موارد دیگر توصیه و تاکید می نماید.

در بین روش های مشاوره حقوقی قطعا مشاوره حضوری بهترین مشاوره می باشد. چرا که تخصصی انجام می شود.

فرصتی بیشتر از انواع مشاوره های دیگر برای بررسی موضوع می دهد و علاوه بر این، دقیق تر است.


نظر

وکیل کیفری یکی از سخت ترین مباحث مربوط به حوزه حقوق است که باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشید و بتوانید براحتی بدون مشکل کار خود را انجام بدهید. ما در این گروه دارای دپارتمان تخصصی کیفری هستیم که می توانید براحتی پرونده های خود را به تیم ما بسپارید. بدون شک بهترین تیم حقوقی برای شما برای انجام وکیل کیفری است که شما قادر هستید براحتی اینکار را انجام دهید.

برخی از موضوعاتی که گروه ما در بخش کیفری می توانند انجام بدهند عبارتند از :

–جرایم علیه تمامیت جسمانی اشخاص (قتل عمدی، قتل های غیر عمدی، ایراد صدمات، جراحات و آسیب های جسمانی، و…)

–جرایم علیه حقوق معنوی اشخاص (توقیف غیر قانونی اشخاص، آدم ربایی، قوادی، توهین، افترا، تهدید و اکراه، افشای سر و از بین بردن ابرو و حیثیت اشخاص، و…)

–جرایم منافی عفت و اخلاق عمومی (زنا، لواط، تفخیذ، مساحقه، قوادی، ایذا و مزاحمت برای بانوان، روابط نامشروع با کسانی که بین آنها علقه زوجیت وجود ندارد، و…)

–جرایم علیه حقوق و کیان خانواده (سقط جنین، فریب در ازدواج، عدم ثبت واقعه ازدواج دایم، ازدواج با کسی ضمن داشتن علقه زوجیت یا عده ی دیگری، و…)

–جرایم مربوط به مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی (مصرف ، اعتیاد ، کاشت ، نگهداری ، خرید ، فروش ، قاچاق ،مواد مخدر / مصرف ، ساختن ، تهیه ، خرید ، فروش ، حمل و عرضه مشروبات الکلی، و…)

–جرایم علیه امنیت داخلی یا خارجی (محاربه و افساد فی الارض، تشکیل ، رهبری ، کمک و فعالیت در گروه های ضد نظام، جاسوسی به نفع کشورهای دیگر، سو قصد و توهین به مقامات داخلی و خارجی، اهانت به مقدسات مذهبی و حکومت اسلامی، جعل و تزویر، قلب سکه، رشا و ارتشا، تخریب اموال فرهنگی، ربا و…)

–جرایم علیه اموال و حقوق مالی اشخاص (سرقت، اخاذی، کلاشی، کیف قاپی، کلاهبرداری، خیانت در امانت، تخریب عمدی اموال، و…)

–هتک حرمت منازل و املاک دیگران (تلاش برای تصرف و تملک املاک عمومی، ورود و تصرف غیر قانونیبا عنف و تهدید و…)

–جرایم و تخلفات رانندگی (قتل و آسیب جسمانی ناشی از بی احتیاطی و بی مبالاتی و عدم مهارت یا عدم رعایت نظامات دولتی، رانندگی بدون داشتن گواهی نامه رسمی، دادن گواهی نامه رسمی به کسانی که شایستگی لازم برای رانندگی را ندارند، و…)

–جرایم مربوط به امور وکالت

–جرایم مربوط به کارشناسان و مترجمین رسمی

–جرایم ثبتی ( اسناد و املاک ، شرکتها ، علایم و اختراعات ، دفاتر رسمی )

–جرایم مربوط به نیروهای مسلح

–جرایم مربوط به خدمت سربازی

–جرایم مربوط به ورود و خروج غیر قانونی از مرزهای کشور

–جرایم مربوط به آموزش و تحقیقات ( افشای سوالات امتحانی ، فعالیت غیر مجاز در امور سمعی و بصری و ….)

–جرایم مربوط به ارتباط و مخابرات

–جرایم پولی و بانکی

–جرم صدور چک بلا محل

–جرایم مربوط به تجارت

–جرایم مربوط به دلالی

–جرایم مربوط بهداشت و درمان و امور پزشکی

–جرایم مربوط به کارکنان و کارگزاران دولتی

–جرایم مربوط به راه و ترابری و حمل مسافر و کالا

–جرایم مربوط به کار و تامین و اجتماعی

–جرایم مربوط به امور بیمه

–جرایم مربوط به صنایع و معادن

–جرایم مربوط به مولفان ، نشریات ، ترجمه و تکثیر آثار

–جرایم مربوط به میراث فرهنگی

–جرایم مربوط به مطبوعات و احزاب

–جرایم مربوط به امور زیست محیطی و زراعی و اراضی

–جرایم مربوط به نفت ، نیرو و انرژی

–جرایم مربوط به ازدواج و طلاق و خانواده

–جرایم مربوط به ثبت احوال

–جرایم مربوط به شکار و صید

–جرایم مربوط به پرداخت مالیات

–جرایم مربوط به شهرداری

منبع : ariadadyar.com/criminal-lawyer


نظر

با افزایش فعالیت‌های تجاری در جوامع مختلف و همچنین نیازهای اجتماعی که در بین افراد یک جامعه خواه درحال توسعه یا توسعه یافته وجود دارد یکی از اتفاقات رایج که در شرایط نابسامان اقتصادی برای شخص تاجر به وجود می‌آید عدم توانایی پرداخت دیون خود می‌باشد و برای جلوگیری از ورود پرونده‌ها به محاکم و ایجاد سرعت جهت رسیدگی به آن در قرارداد از شرط داوری استفاده می‌شود گرچه شایان ذکر است خود دعوی ورشکستگی قابل ارجاع به داوری نیست.

ادامه مطلب...

نظر

مالیات به شکلی هزینه‌ی اجتماعی است برای افرادی که در جهت بهره‌وری از منابع و امکانات یک کشور هستند؛ آحاد جامعه وظیفه دارند آن را بپردازند تا توان برای جایگزینی این منابع و امکانات به وجود آید.
درحقیقت مالیات بخشی از درآمد مردم و جامعه است به دولت یا بخشی از سود و فعالیت‌های اقتصادی که دولت به دست می‌آورد. زیرا امکان دست یافتن به درآمد و سودها را دولت فراهم می‌کند.
کارشناسان اقتصاد عمدتاً از مالیات بر مصرف در مقابل مالیات بر درآمد حمایت می‌کنند.


ادامه مطلب...

نظر

یکی از مهمترین مسائل حوزه نفت مربوط به قراردادهای نفتی می‌باشد. قراردادهای نفتی بیشتر جنبه‌ی بین‌المللی دارند و هر قرارداد نفتی نیاز به بررسی و واکاوی دقیق دارد. در قراردادهای نفتی مسائلی نظیر نوع نفت خام و گاز و نحوه‌ی دستیابی به آنها، عمر پروژه‌های نفتی و گازی، قیمت منابع هیدروکربنی، فن آوری، مناسبات سیاسی و قوانین حاکم بر کشورهای صاحب ذخایر نفتی و گازی دارای اهمیت خاصی هستند.

ادامه مطلب...

نظر

شرکت دانش بنیان شرکتی دانش محور است که بخشی از سهام آن توسط دانشگاهی یا واحد پژوهشی یا اعضای هیأت علمی تأمین می‌شود که موضوع فعالیت آن، انجام پروژه‌های علمی، تحقیقاتی و ارائه خدمات مشاوره‌ای با هدف کارآفرینی است.در ماده 1 «قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری‌ها و اختراعات» آمده است که:
«شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان شرکت با مؤسسه خصوصی یا تعاونی است که به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی(شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه(شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش افزوده فراوان به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط تشکیل می‌شود.»

ادامه مطلب...